قیمت ترازوی چهار رقم اعشار – قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با دقت 0.0001

folder_openآزمایشگاهی, طلافروشی
commentبدون دیدگاه

    مشاوره تخصصی خرید ترازو

    ترازوی چهار رقم اعشار یا همان ترازوی آنالیتیک، یکی از تجهیزات کاربردی در آزمایشگاه‌های مختلف است. این ترازو توانایی اندازه‌گیری وزن در مقیاس یک‌ده‌هزارم گرم را دارد. علاوه بر آزمایشگاه‌ها، یکی دیگر از جاهایی که این ترازو کاربرد دارد، مراکز ری‌گیری طلاست. در ادامه بیشتر با این ترازو آشنا خواهیم شد و به طور کل درباره‌ی عوامل موثر در قیمت ترازوی چهار رقم اعشار صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشد.

    قیمت ترازوی چهار رقم اعشار

    در ابتدا بیان این نکته لازم است که ترازوی چهار رقم اعشار همان ترازوی پنج صفر است. البته این نام‌گذاری احتمالا هیچ مبنای علمی ندارد. ولی به هر حال به این صورت در بازار جا افتاده است. بنابراین ترازوی چهار رقم اعشار با ترازوی چهارصفر متفاوت است. حال به عوامل موثر بر قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با دقت ۰.۰۰۰۱ می‌‌پردازیم. عواملی مانند قابلیت اندازه‌گیری چگالی، ظرفیت، قطعه‌شماری و …

    قیمت ترازوی چهار رقم اعشار با توجه به ظرفیت

    همانطور که قبلا در مورد دیگر دقت‌ها هم گفتیم، در یک دقت ثابت، هر قدر که ظرفیت ترازو بالا رود، قیمت ترازو هم بالا می‌رود. البته این موضوع درباره‌ی یک برند خاص است. یعنی مثلا در ترازو آزمایشگاهی a&d، در دقت دو رقم اعشار، ترازوی 3 کیلویی از ترازوی 600 گرمی گران‌تر است. ولی نمی‌توان در یک دقت ثابت، ظرفیت پایین‌تر از ترازو mettler toledo با یک ظرفیت بالاتر از ترازو آزمایشگاهی سارتریوس مقایسه کرد. برخی از وبسایت‌های خارجی هستند که ترازوها از برند های مختلف را با هم مقابشه کردند. این موضوع در آنجا کاملا قابل مشاهده است. برای مشاهده‌ی یک نمونه از آن‌ها کلیک کنید.

    در صدرا پژوهش، می‌توانید بر اساس نیازهایتان و قابلیت‌های ترازو، محصولات را دسته‌بندی کنید.

    تاثبر قابلیت قطعه‌شماری در قیمت ترازوی چهار رقم اعشار

    قطعه‌شماری ترازو یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با دقت ۰.۰۰۰۱ است. دقت بفرمایید که این موضوع می‌تواند به صورت دستی توسط کاربر هم انجام شود. اما برخی از آزمایشگاه‌ها به واسطه‌ی نیاز زیادشان به این قابلیت و تعداد زیاد آزمایش، مجبور هستند ترازویی بگیرند که این قابلیت را دارد.

    قابلیت اندازه‌گیری چگالی نمونه

    مورد دیگری که بر روی قیمت ترازوی چهار رقم اعشار تاثیر می‌گذارد، قابلیت اندازه‌گیری چگالی است. البته این قابلیت به واسطه‌ی یک کیت اضافی انجام می‌شود که بر روی بعضی ترازو وجود دارد. برای بعضی از ترازوها هم باید این کیت را تهیه کرد.

    قابلیت تعمیر ترازو

    آیا ترازویی که تهیه می‌کنید، قابل تعمیر است؟ به تعبیری یعنی آیا شرکت تولید‌کننده یا فروشنده‌ی ترازو، پس از فروش ترازوی شما را پشتیبانی می‌کند؟ یکی از اتفاقات مرسوم در مورد ترازوها این است که آداپتور اشتباه به ترازو وصل شود و ترازو آسیب ببیند. یا مثلا ترازو بر اثر یک ضربه‌ی کوچک، آسیب ببیند. یا یک وزن بیش از ظرفیت ترازو، روی آن قرار بگیرد و لودسل ترازو خراب شود. آیا در هنگام بروز این مشکلات، می‌توان مساله را حل کرد؟

    این مورد به خصوص در ترازوهای چینی شایع است که مشتریِ اول و آخر ترازو خودتان هستید. یعنی اگر مشکلی برای ترازو ایجاد شود، ترازو قابل تعمیر نیست. اما در مورد برندهای مطرح، موضوع متفاوت است. علی‌رغم این که این برندها به ایران خدمات پس از فروش نمی‌دهند، در صورت خرابی ترازو، تا حد زیادی در اغلب مواقع می‌توان آن را تعمیر کرد.

    صدرا پژوهش شانزده سال سابقه‌ی تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی دارد.

    تجربه‌ی شانزده ساله‌ی ما در زمینه‌ی تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی نشان داده است که هر ارزانی‌ای بی دلیل نیست. اگر یک محصول به طور متوسط در برندهای مختلف 5000 دلار است و یک برند خاص آن را 1000 دلار می‌فروشد، حتما یک جای کار می‌لنگد. پس حسابی باید تحقیق کرد. بهترین روش برای تحقیق در مورد قابل اطمینان بودن یک محصول از  یک برند، مطالعه‌ی کامنت‌های افراد در مورد آن محصول است.

    در ادامه بخشی از سوابق تعمیرات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در صدرا پژوهش را مشاهده می‌کنید:

    تعمیر ترازوی Sartorius

    برای مشاهده‌ی آخرین نمونه‌های تعمیر این برند کلیک کنید.

    تعمیر ترازوی Mettler Toledo

    برای مشاهده نمونه‌های تعمیر ترازوی Mettler Toledo کلیک کنید.

    تعمیر ترازوی Acculab

    آخرین نمونه‌های تعمیر ترازوی Acculab در صدرا پژوهش

    تعمیر ترازوی KERN

    آخرین نمونه‌های تعمیر ترازوی KERN در صدرا پژوهش

    تعمیر ترازوی AND

    ترازوهای AND کاربرد بسیار زیادی در طلافروشی‌ها دارند. برای مشاهده‌ی آخرین تعمیرات AND کلیک کنید.

    تعمیر ترازوی Ohaus

    برای مشاهده‌ی آخرین نمونه های تعمیر ترازوی Ohaus کلیک کنید.

    تعمیر ترازوی RADWAG

    جهت مشاهده‌ی آخرین تعمیرات RADWAG در صدراپژوهش کلیک کنید.

    تعمیر ترازو Electronic Balance

    جهات مشاهده‌ی آخرین تعمیرات این برند کلیک کنید.

    در صورتی که قصد خرید یا تعمیر ترازو برای آزمایشگاه یا طلافروشی خود دارید، کلیک کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

    تاثیر گارانتی در قیمت ترازوی پنج صفر

    یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه‌ی قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با دقت ۰.۰۰۰۱، ضمانت دستگاه توسط فروشنده است. این موضوع به خصوص در مورد ترازوی آزمایشگاهی دست دوم اهمیت دارد. زیرا وقتی شما یک ترازوی نو می‌خرید، تا حدی اطمینان دارید که داخل دستگاه هم مانند ظاهر آن تمیز و سالم است. اما وقتی ترازوی دست دوم می‌خرید، به راحتی نمی‌توان متوجه شد که این ترازو در داخلش چه خبر است.

    صدرا پژوهش تمامی ترازوهای کارکرده و نو را در هنگام فروش به مدت یک سال گارانتی می‌کند.

    شرکت صدرا پژوهش به پشتیبانی تیم فنی مجزا در زمینه‌ی ترازوی آزمایشگاهی، تمامی محصولات نو و کارکرده‌ی خود را در هنگام فروش گارانتی می‌کند. بنابراین افراد با خیال راحت می‌توانند از محصول استفاده کنند و مطمئن باشند که در هنگام ایجاد مشکل، ترازو تعمیر یا تعویض می‌شود.

    سخن آخر

    سعی کردیم در این مطلب، تا حدی در مورد عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ترازوی چهار رقم اعشار صحبت کنیم. اگر فکر می‌کنید که مطلبی از قلم افتاده است، باعث خوشحالی ماست که در پایین همین صفحه، نظر شما را ببینیم. کارشناسان صدرا پژوهش در اسرع وقت به آن پاسخ خواهند داد.

    نظرتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    آیا با بخش تجهیزات آنالیز پیشرفته‌ی صداپژوهش آشنایی دارید؟ کلیک کنید